• وبلاگ : سربندان
  • يادداشت : نظامات تقسيم آب در سربندان:
  • نظرات : 9 خصوصي ، 7 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + کوچکي 
    با عرض سلام و خسته نباشيد
    مطلبي که راجع به سيستم تقسيم آب گذاشتيد خيلي جالب بود و از اونجايي که اين موضوع مرتبت با تحقيق بنده يعني سيستم هاي تقسيم آب مثل سيستم آبي فنجان هست مي خواستم خواهش کنم اگه مطلب يا مقاله بيشتري راجع به اين موضوع در اختيار داريد خيلي ممنون ميشم کمکم کنيد
    با تشکر کوچکي دانشجوي ارشد عمران-آب
    پاسخ

    با سلام و احترام مطالب بيشتري در اين زمينه ندارم، اما به دنبال جمع آوري مطالب بيشتري در اين زمينه از افراد مسن و آگاه هستم. اگر مطلب جديدي در اين زمينه پيدا كردم در وبلاگ قرار مي دهم. موفق باشيد.
    + مدير 

    با سلام و احترام

    دوست و برادر عزيز خواهشي که از شما دارم اين است که هرگونه مطلبي که علاقه مند به نشر آن هستيد را به اينجا بفرستيد تا با نام خودتان در وبلاگ قرار دهيم.و هرگونه مطالبي که در مورد گذشتگان مرحوم داريد و علاقه مند هستيد که انتشار يابد را براي ما بفرستيد تا با عنوان اصلاحيه در وبلاگ قرار دهيم.ما همه به دنبال اطلاعات درست هستيم و از نظرات و اطلاعات شما و همه ديگر عزيزان با کمال ميل استقبال ميکنيم.

    باتشکر از لطف و دلسوزي شما

    در پناه خداوند متعال مويد باشيد.

    + مدير 

    با سلام

    مطالب اين وبلاگ فقط جنبه تاريخي و اطلاع رساني داشته و به هيچ وجه قصد بي احترامي به هيچ شخصي وجود نداشته و در اين راستا مطالبي هم كه قبلا بوده حذف گرديد (چنانكه مستحضر هستيد).

    هدف از نوشتن اين وبلاگ چنانكه در بخش مربوط به معرفي آن نيز مشاهده مي‌كنيدشناساندن روستاي سربندان بوده و هدف ما هم ايجاد دوستي بوده نه ايجاد دشمني و تفرقه.

    شما هم اگر مطلبي داريد كه علاقه مند به نشر آن هستيد ما با كمال ميل از آن استقبال كرده و حاضريم آن را بدون كم و كاست و با نام خودتان در وبلاگ قرار دهيم تا خوانندگان خود در اين زمينه نظر دهند.

    از همكاري شما براي درج مطالب مناسب و بالنده شدن اين وبلاگ قبلا سپاسگزاري مي‌كنيم.

    با تشكر

    + مدير 

    با سلام

    دوستاني كه هر گونه نظر پيشنهاد و انتقاد دارند مي‌توانند با ايجاد يك وبلاگ مطالب خود را در آن قرار دهند. همچنين از دوستان خواهش مي‌شود پيام‌هايي كه جنبه خصوصي دارند بصورت خصوصي ارسال شوند.

    + مدير 
    با سلام خدمت همه بازديد كنندگان و تشكر از اينكه با بذل توجه ابراز نظر مي كنيد. خواهشمند است نظرات و انتقادات خود را با رعايت ادب و حفظ اخلاق ارسال نماييد تا در محيطي آرام همراه با احترام متقابل به بحث و تبادل نظر بپردازيم.

    اين دعوتنامه اي است براي بازديد از يک نمآهنگ.

    شما را ميهمان مي کنم به تماشاي سوگ زمين.

    نمآهنگ "در سوگ زمين" گشت و گذاري است با دوربين عکاسي از زيارت بالا و پائين، در پايان سري هم به قلعه مي زنيم.

    غمگين خواهي شد هنگاميکه جاي درختان پر ميوه و محلات زيباي زيارت را خالي ببيني و تنها زمينهايي خشک با خانه هايي که بي دليل حضور دارند را نظاره کني. چيرگي خشکسالي امان زمين را بريده است و کسي نيست تا دلش براي درختها بسوزد و احوال پرندگان را بپرسد..

    موسيقي اين نمآهنگ بخشي از "چاووش دو" از ساخته هاي زيبا و جاودانه استاد محمد رضا لطفي است. ضربآهنگ اين قطعه به همراه شعري از فرخي يزدي را همچون صداي اعتراضي به آنچه اتفاق افتاده است برگزيده ام.

    بيا با ما چشم‌چرا کن.

    http://kelon.wordpress.com

    مهماندار:‏جعفر پويه

    + روايتگران 

    استاد ايليا (پيمان فتاحي) اين جوان کرد کيست و از چه مي گويد؟

    بعد از 12 سال، بخشي از سخنراني هاي عمومي و بيوگرافي استاد ايليا منتشر شد ...

    آموزش‏هاي عمومي ايليا «ميم» درباره حضور الهي، تجربه عشق الهي، احياء روح، نور زنده، هدايت الهي و زندگي متعالي و همچنين آموزش روش‌هاي تفکر و مباحثي مانند علم موفقيت، ازدواج هماهنگ، تغذيه نوراني، کلام خلاق، روش‌ها و سبک‌هاي مبارزه باطني، روشهاي سخنراني و نويسندگي و تحقيق، نشانه شناسي در طبيعت، روشهاي درمان ديناميکي، تفسير و تحليل متن و روشهاي انسانشناسي است، اما عمده سخنراني‌هاي عمومي به مبحث معنويت الهي و معرفت باطني اختصاص داشته است.

    براي آشنايي بيشتر به کتب و فيلم ها و اخبار جمعيت ال ياسين مراجعه کنيد و به ديگران نيز معرفي کنيد.

    لينک دانلود کتب ايليا؛ خدا با من است و ايليا؛ معلم بزرگ تفکر :

    http://www.4shared.com/file/95126021/cd4b3bf4/Aameen_-_Iliya-_Khoda_ba_man_ast.html

    http://www.4shared.com/account/file/94693999/d4c9abad/Amin3.html

    براي آشنايي بيشتر و دانلود:

    www.revayatgaran-iliya.blogfa.com

    www.entesharat-saay.blogfa.com

    www.yaasin-times.blogfa.com